​​​​​​1. Kto może skorzystać z Wyprawki Przedsiębiorcy?

 

Z Wyprawki Przedsiębiorcy może skorzystać JDG, który spełni łącznie następujące warunki w okresie trwania promocji:

  • uruchomił rachunek firmowy w Banku Credit Agricole Bank Polska S.A. oraz

  • uruchomił płatny pakiet z obsługą księgowej w CashDirector (oznacza to także opłacanie terminowo faktury za usługi księgowe oraz nie wypowiedzenie umowy na usługi księgowe przez co najmniej 6 miesięcy, aby zapewnić utrzymanie dostępu).

 

2. Jak mogę uzyskać dostęp do poszczególnych korzyści w Wyprawce Przedsiębiorcy?

 

To 4 proste kroki, po zweryfikowaniu spełnienia warunków,:

  1. Odbierz maila, w którym poinformujemy Cię o przyznaniu Wyprawki (jeżeli nie dostałeś e-maila, a spełniasz warunki to napisz na adres email: [email protected] lub zadzwoń na 22 100 64 86 - od 9 do 17 w dni powszednie).

  2. Zaloguj się do Strefy Biznesu w Credit Agricole Bank Polska S.A., a następnie w górnym menu wybierz Narzędzia i kliknij  Księgowość.

  3. Udaj się do zakładki e-Segregator - podzakładka “INNE”.

  4. Wybierz interesującą Cię korzyść z Wyprawki i podążaj za instrukcjami, które otrzymałeś w e-Segregatorze.

 

3. Kiedy otrzymam Wyprawkę?

 

Weryfikacja spełnienia warunków do uruchomienia Wyprawki Przedsiębiorcy może potrwać do kilku dni roboczych.

 

Jeśli posiadasz już dostępy do odbioru korzyści - czas realizacji podany jest w regulaminie danej korzyści. Wiele z nich otrzymasz praktycznie od razu.

 

4. Czy korzystanie z Wyprawki Przedsiębiorcy jest ograniczone czasowo?

 

Wyprawka Przedsiębiorcy jest dostępna od 1 lipca 2024 do 30 czerwca 2025 r. Poszczególne korzyści mogą mieć różne daty dostępności,
dla pewności sprawdź regulamin danej korzyści.

 

 

5. Czy mogę przekazywać swoje korzyści z Wyprawki innym osobom?

 

Nie. Wyprawka Przedsiębiorcy jest udostępniona tylko tym Klientom, którzy spełnią określone warunki i jest połączona z dostępem do konta w Credit Agricole Bank Polska S.A.. Nie możesz udostępniać swoich dostępów osobom nieuprawnionym.

 

 

6. Czy korzyści widoczne w Wyprawce zmieniają się w czasie? Czy zawsze będą dostępne?

 

Tak. Naszym celem jest optymalizacja korzyści dla Klientów. Dlatego też, będziemy na bieżąco uaktualniać zestaw korzyści w Wyprawce.

 

Dostępność poszczególnych korzyści jest regulowana przez regulamin Wyprawki Przedsiębiorcy, jak również regulaminy poszczególnych korzyści (w niektórych przypadkach). Dla pewności, zapoznaj się z nimi, abyś był na bieżąco.

 

7. Jak mogę sprawdzić czy już wykorzystałem którąś z korzyści?

 

To nie powinno być trudne. Skorzystanie z danej korzyści spowoduje ślad komunikacji z jej dostawcą. Ponadto, w niektórych przypadkach będzie to dosyć intuicyjne, np. rejestracja VAT/ZUS, korzystanie z Pakietu Optymalnego w Serwisie Księgowość dla Biznesu, itp.

 

Z niektórych benefitów (głównie e-kursów i poradników), możesz korzystać wielokrotnie bez ograniczeń, bez potrzeby weryfikacji czy skorzystałeś.

 

8. Czy mogę otrzymać ekwiwalent pieniężny za korzyści których nie chcę wykorzystać?

 

Nie możesz otrzymać ekwiwalentu korzyści ani w całości ani w jakiejkolwiek niewykorzystanej części.

 

9. Mam problem z uzyskaniem dostępu do wybranej korzyści. Co mam zrobić?

 

Sprawdź w e- Segregatorze w zakładce INNE w Księgowości dla Biznesu. swój dostęp do dokumentu “Wyprawka Przedsiębiorcy”. Jeśli wykonujesz prawidłowo instrukcję odbioru korzyści, nie otrzymałeś dostępu w e-Segregatorze lub potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z naszym Help Deskiem pod numerem telefonu: +48 (22) 100 64 86 (pon-piąt, 9-17).

 

10. Czy korzyści z Wyprawki Przedsiębiorcy łączą się z innymi promocjami dostępnymi w CashDirector lub w Banku Credit Agricole?

 

Korzyści dostępne w ramach Wyprawki Przedsiębiorcy mogą łączyć się z innymi promocjami dostępnymi zarówno w CashDirector jak i w Banku Credit Agricole.

 

11. Czy mogę korzystać z Wyprawki, jeżeli zrezygnuję z płatnej obsługi księgowej?

 

Z Wyprawki Przedsiębiorcy możesz korzystać jedynie w okresie, w którym łączy Cię umowa na pełną obsługę księgową.

​​​​​​6. Czy korzyści widoczne w Wyprawce zmieniają się w czasie? Czy zawsze będą dostępne?

​​​​​​5. Czy mogę przekazywać swoje korzyści z Wyprawki innym osobom?

​​​​​​4. Czy korzystanie z Wyprawki Przedsiębiorcy jest ograniczone czasowo?

​​​​​​8. Czy mogę otrzymać ekwiwalent pieniężny za korzyści których nie chcę wykorzystać?

​​​​​​11. Czy mogę korzystać z Wyprawki, jeżeli zrezygnuję z płatnej obsługi księgowej?

​​​​​​10. Czy korzyści z Wyprawki Przedsiębiorcy łączą się z innymi promocjami dostępnymi w CashDirector lub w Banku Credit Agricole?

​​​​​​9. Mam problem z uzyskaniem dostępu do wybranej korzyści. Co mam zrobić?

​​​​​​7. Jak mogę sprawdzić czy już wykorzystałem którąś z korzyści?

​​​​​​3. Kiedy otrzymam Wyprawkę?

​​​​​​2. Jak mogę uzyskać dostęp do poszczególnych korzyści w Wyprawce Przedsiębiorcy?

​​​​​​1. Kto może skorzystać z Wyprawki Przedsiębiorcy?

FAQ

Wyprawka Przedsiębiorcy

© 2024 CashDirector S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone

Organizatorem Promocji "Wyprawka Przedsiębiorcy" jest spółka CashDirector SA z siedzibą w Warszawie przy Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000424600, NIP: 5222885734, REGON: 141400865, kapitał zakładowy
w wysokości 17.251.055 zł, w całości opłacony.

FAQ

Kontakt